GIỚI THIỆU

– Proficient in popular office information (Word, Excel, Powerpoint, Internet, Outlook …). – Proficiency in foreign languages: English. – Good ability to communicate and negotiate. – Ability to arrange, analyze work, solve problems. – Work independently, create, solve problems and make decisions. – Honest and dynamic. Career goals: – Short-term: Having a stable job, becoming an excellent employee, accumulating more experience, training job handling skills effectively, accurately and quickly. – Long-term: Opportunities for career advancement.

Kinh nghiệm làm việc
  • Resort VacationsNhân viê n Chăm sóc Khác h hàng & Quản t rị hợ p đồng
    Tháng 1/2019 - Tháng Hiện tại

    – Tiếp nhận và xử lý mọi thắc mắc, khiếu nại của khách hàng.
    – Lên kế hoạch thăm hỏi khách hàng.
    – Thiết lập, triển khai khảo sát, đo lường mức độ hài lòng của khách
    về sản phẩm, dịch vụ, từ đó có phương pháp điều chỉnh hợp lý.
    – Hỗ trợ khách hàng booking phòng và vé máy bay, dịch vụ

    timeshare.
    – Sắp xếp, hỗ trợ các cuộc gặp mặt giữa khách hàng và ban lãnh
    đạo.

    – Receive and handle all inquiries and complaints of customers.
    – Plan to visit and take care the customers
    – Set up, implement surveys, measure the level of satisfaction of
    customers about products and services, thereby have a reasonable
    adjustment method.
    – Support booking rooms and air tickets, timeshare.
    – Arrange meetings between customers and management.
    – Provide courteous, prompt and accurate telephone answering
    service for all dealership personnel.
    – Handle telephone transactions quickly, and courteously. Welcome
    customers to the dealership and provide assistance to them
    providing information, recording messages or forwarding calls.

  • Nhân viê n kinh doanhVinestates
    Tháng 6/2018 - Tháng 12/2018

    – Tìm kiếm khách hàng tiềm năng.
    – Cung cấp thông tin về sản phẩm.
    – Hỗ trợ khách hàng về các thủ tục giấy tờ khi ký kết hợp đồng.
    – Duy trì mối quan hệ tốt đẹp với khách hàng cũ để tạo ra một nhóm
    khách hàng thân thiết.
    – Thực hiện các chiến lược phát triển kinh doanh của ban giám đốc.

    – Search for potential customers.
    – Provide information about products
    – Support customers with paperwork when signing contracts.
    – Maintain good relationships with old customers to create a close
    customer group.
    – Implement business development strategies of the board of
    directors.

Trình độ học vấn
  • Quản T rị Kinh DoanhĐại Học Hoa Sen
    Tháng 7/2013 - Tháng 12/2018

    I have had 04 years of studying at the Hoa Sen University. With my
    own learning experiences and hard-working, i will do my best to fulfill
    my assignment.

Các kênh liên hệ
Liên hệ